Αεροδρόμιο Ελληνικού, Κυριακή 14-12-2014

15-12-2014

Πλούσια μέρα η Κυριακή 14-12 στο Ελληνικό, με λιακάδα, σχεδόν άπνοια, πολύ κόσμο και πολλά και ωραία μοντέλλα.


Οι αερομοντελιστές απόλαυσαν τη μέρα την Κυριακή 14-12 στο Ελληνικό


Πραγματικά, τι να πρωτοκοιτάξει κανείς!

Ας αρχίσουμε με το εντυπωσιακό P-40 Warhawk του κ. Δημήτρη Γιατρά, ο οποίος μας έχει συνηθίσει στις ποιοτικές SCALE κατασκευές






Το μοντέλλο ήταν της CMPRO, είχε εκπέτασμα περίπου 1,85 μέτρα και δίχρονο βενζινοκινητήρα RCG 26cc, ο οποίος δούλευε πολύ αξιόπιστα. Προσέξτε την λεπτομέρεια στο WEATHERING του μοντέλλου.




Ο Δημήτρης, με αναμμένη μηχανή, κάνει τον τελευταίο έλεγχο πριν την απογείωση.

Λίγα εκατοστά μόνο πριν το P40 ακουμπήσει το έδαφος για να προσγειωθεί, μετά από μια καλή πτήση



Άλλο ένα πολύ όμορφο μοντέλλο, το HELLCAT της HANGAR-9 με εκπέτασμα περίπου 1,75 μέτρα και 4-χρονη μηχανή .90-άρα, της OSMAX




Το HELLCAT έχει μόλις απογειωθεί μερικά χιλιοστά από το έδαφος, για να κάνει κατόπιν μια επιτυχημένη πτήση




Το T-34 Mentor της VQ, του κ.Ζαφείρη, με εκπέτασμα 1,56 μέτρα και 4-χρονο κινητήρα .90 της ASP (κάπως μεγάλος γι αυτό το μοντέλλο).



Ο μεγάλος κινητήρας και τα ανασυρόμενα σκέλη, αύξησαν σημαντικά το βάρος του μοντέλλου, στα 4 κιλά, αντί των 3,2 κιλών που δίνει η VQ, τα οποία όμως και πάλι είναι πολλά. (Για να έχουν οι αναγνώστες ένα κριτήριο σύγκρισης, το PT-19 FAIRCHILD της SEAGULL που είχα εγώ, με εκπέτασμα επίσης 1,56 μέτρα, ζύγιζε -χωρίς ανασυρόμενα σκέλη- 2,7 κιλά! Είχε 4-χρονο .60άρη κινητήρα MAGNUM).


Είναι σημαντικό το μοντέλλο μας να ζυγίζει όσο το δυνατό λιγότερο (χαμηλός πτερυγικός φόρτος) γιατί έτσι έχει καλύτερα πτητικά χαρακτηριστικά.

Στις δυο επόμενες φωτογραφίες ένα πολύ όμορφο MUSTANG της HANGAR-9, με δίχρονο κινητήρα μεθανόλης. Σε τέτοια μοντέλλα προτιμούμε, όταν είναι δυνατόν, τετράχρονους κινητήρες για πιο SCALE ήχο και πτήση.








Το P-51 MUSTANG με αναμμένη τη μηχανή του, έτοιμο για απογείωση! Δυστυχώς, ο τσιριχτός ήχος της δίχρονης μηχανής, χαλούσε κάπως το αποτέλεσμα και τις εντυπώσεις.



Το AVISTAR του κ. Στέφανου. Ένα πολύ καλό εκπαιδευτικό μοντέλλο της GREAT PLANES


Από το Ελληνικό δεν έλειπαν και τα ηλεκτρικά αεροπλάνα, όπως φαίνεται στην φωτογραφία



Εντύπωση μας έκανε το μικροσκοπικό QUADCOPTER του κ. Werner, που στην φωτογραφία το κρατά στην παλάμη του ο κ. Γιάννης Δημητρίου, για να δείτε το μέγεθος του. 




Είναι να απορεί κανείς πραγματικά, πως μπορεί σε ένα τόσο μικρό αντικείμενο να χωράνε, μοτέρ, μπατταρία, δέκτης γυροσκόπια κλπ. ! Και όμως πετούσε πολύ καλά (αν και από λίγο πιο μακριά έδινε την εντύπωση ακρίδας!)






Σε αυτό το μεγάλο CORSAIR έχει τοποθετηθεί η 4-χρονη μηχανή βενζίνης 38 cc, της NGH. Δούλεψε πολύ καλά, αν εξαιρέσουμε τον κάπως δυνατό θόρυβο που έκανε (για τετράχρονη μηχανή) επειδή δεν έχει σιγαστήρα. 




Η NGH δεν βγαίνει με σιγαστήρα, λόγω μεγάλων κραδασμών. Διαβάστε το σχετικό άρθρο στα " ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ".

Μια ακόμα ωραία Κυριακή πέρασε, με καλή παρέα, πτήσεις, συζητήσεις και καλαμπούρια μεταξύ φίλων!

Κουράγιο μέχρι την επόμενη!



Γιώργος Καρασούλας