Αεροδρόμιο Ελληνικού - Κυριακή 12/10/2014

Αεροδρόμιο Ελληνικού, Κυριακή 12-10-2014

Αρκετός κόσμος στο Ελληνικό το απόγευμα της Κυριακής (όχι όμως και τόσος που να προκαλούνται προβλήματα στις πτήσεις)  και σπουδαία μοντέλλα !

Αρκετός ο κόσμος στο Ελληνικό το απόγευμα της Κυριακής, όσος πρέπει για καλή παρέα, χωρίς να προκαλούνται προβλήματα στις πτήσεις από το traffic.




Αυτό το πανέμορφο μοντέλλο της ESM, το MIG III, είχε εκπέτασμα περίπου 2 μέτρα, ήταν εφοδιασμένο με δίχρονο βενζινοκινητήρα 56 cc και ζύγιζε 10,8 kgr!

Για να ζυγίσει σωστά χρειάστηκε σχεδόν 1 κιλό μολύβι στο COWL. Αυτό είναι δυστυχώς το μειονέκτημα των warbirds της ESM, τα οποία ενώ έχουν όλα άψογο φινίρισμα, είναι σχεδόν όλα πισόβαρα και απαιτούν μεγάλο βάρος στο COWL για να ζυγίσουν σωστά, πράγμα που μειώνει σημαντικά τις πτητικές ικανότητες των μοντέλλων. Εάν ανατρέξετε στα διεθνή FORUM, θα διαπιστώσετε ότι αυτό είναι ένα παράπονο που εκφράζεται παγκοσμίως για τα μοντέλλα της ESM.

Το μοντέλλο περίμενε εχθές να κάνει την παρθενική του πτήση, με την βοήθεια του έμπειρου σε αυτά τα μοντέλλα κ. Δημήτρη Γιατρά.




Στην φωτογραφία φαίνεται ο μεγάλος βενζινοκινητήρας των 56 cc





Ακόμα ένα πολύ αξιόλογο μοντέλλο, το δίμετρο ZERO επίσης της ESM.





Το ZERO, μόλις έχει απογειωθεί





Οι δυο φίλοι αερομοντελιστές ετοιμάζονται να κάνουν την εκκίνηση του μοτέρ του P-40 WARHAWK της CM-PRO. Δυστυχώς η πτήση του δεν ήταν καλή, αφού κατά την απογείωση πήρε αμέσως αριστερή κλίση και κατέπεσε, ευτυχώς χωρίς σημαντικές βλάβες. Όπως μας δήλωσαν οι ιδιοκτήτες του μοντέλλου, οι μέχρι τώρα δοκιμές του, έδειξαν όχι και τόσο καλά πτητικά χαρακτηριστικά, με αστάθεια του μοντέλλου κλπ. 

Η αεροτομή του μοντέλλου είναι σχεδόν εντελώς συμμετρική και πολύ λεπτή και -αν και με αυτά τα χαρακτηριστικά η εμφάνιση του είναι πολύ SCALE- εν τούτοις υποβαθμίζει τις πτητικές ικανότητες του μοντέλλου.

Να σημειώσουμε όμως στα συν του μοντέλλου, το άψογο φινίρισμα και το βάψιμο του.


Γ. Κ.