Σχετικά λίγος ο κόσμος σήμερα στο Ελληνικό, παρά την αργία και τις σχεδόν ιδανικές καιρικές συνθήκες. Καλή θερμοκρασία, μετά τα κρύα των τελευταίων ημερών και σχεδόν άπνοια.
Πάντως δεν έλειψαν τα ωραία μοντέλλα:
|
Το αεριωθούμενο Aero L-39 Albatros του κ. Μιχάλη με εκπέτασμα περίπου 1,5 μέτρο,βάρος 11 κιλά και τουρμπίνα KING-TECH |
|
Η τουρμπίνα του μοντέλλου, KINGTECH με ώση 8 κιλών |
|
Ο κ. Γιάννης Δημητρίου "κοντράρει" το μοντέλλο για την δοκιμή της τουρμπίνας πριν την απογείωση |
|
Το Albatros μόλις έχει απογειωθεί... |
|
...και εδώ μερικά εκατοστά πριν ακουμπήσει στο έδαφος για να προσγειωθεί |
|
Το τεράστιο και πολύ όμορφο Beechcraft-T6 Texan-II του κ. Κώστα, με εκπέτασμα 2,2 μέτρα και δίχρονο βενζινοκινητήρα |
|
Το Texan λίγο πριν ακουμπήσει το έδαφος για προσγείωση, μετά από μια επιτυχή πτήση |
|
Το μεγάλο CORSAIR του κ. Γιώργου δοκιμάζεται λίγο πριν απογειωθεί. Ήταν εφοδιασμένο με τετράχρονο βενζινοκινητήρα NGH 38 cc, ο οποίος παρουσίασε ορισμένα προβλήματα |
|
Το μεγάλο CORSAIR ενώ απογειώνεται |
|
Το Grumman F8F-Bearcat του κ. Παναγιώτη... |
|
...με δίχρονο βενζινοκινητήρα 35 cc και τετράφυλλη ξύλινη έλικα! Ήταν ολοκαίνουργιο μοντέλλο και είχε έρθει σήμερα για δοκιμές στη μηχανή, τροχιοδρόμηση κλπ. Η παρθενική του πτήση θα γίνει την επόμενη φορά |
|
Το Hawker Hurricane του κ. Δημήτρη. Εκπέτασμα 2,10 μέτρα και δίχρονος βενζινοκινητήρας. Παρατηρείστε πόσο καλό Weathering έχει το μοντέλλο |
|
...και το Hawker Hurricane και πάλι του κ. Κώστα, με τετράχρονο βενζινοκινητήρα SAITO 36 cc, που είχε εκπληκτικό ήχο ! |
|
Ο εκπληκτικός FG36, ο τετράχρονος βενζινοκινητήρας της SAITO ! |
|
Το ZERO του κ. Παναγιώτη, έτοιμο για απογείωση. Εκπέτασμα περίπου 1,40 μέτρα και δίχρονος κινητήρας .46 της ASP |
|
Ο τελευταίος έλεγχος πριν την πτήση... |
|
...το ZERO μόλις απογειώθηκε... |
|
...μια χαμηλή διέλευση... |
|
...και έτοιμο για προσγείωση, μετά από μια καλή πτήση |
Ένα ακόμη ωραίο Σαββατοκύριακο στο Ελληνικό και αναμονή μέχρις ότου το επιτρέψει και πάλι ο καιρός.
Γ. Κ.