Ελληνικό, Κυριακή απόγευμα 4-1-2015



Σχετικά λίγος ο κόσμος σήμερα στο Ελληνικό, παρά την αργία και τις σχεδόν ιδανικές καιρικές συνθήκες.  Καλή θερμοκρασία, μετά τα κρύα των τελευταίων ημερών και σχεδόν άπνοια.

Πάντως δεν έλειψαν τα ωραία μοντέλλα:



Το αεριωθούμενο Aero L-39 Albatros του κ. Μιχάλη με εκπέτασμα περίπου 1,5 μέτρο,βάρος 11 κιλά και τουρμπίνα KING-TECH



Η τουρμπίνα του μοντέλλου, KINGTECH με ώση 8 κιλών



Ο κ. Γιάννης Δημητρίου "κοντράρει" το μοντέλλο για την δοκιμή της τουρμπίνας πριν την απογείωση



Το Albatros μόλις έχει απογειωθεί...




...και εδώ μερικά εκατοστά πριν ακουμπήσει στο έδαφος για να προσγειωθεί




Το τεράστιο και πολύ όμορφο Beechcraft-T6 Texan-II του κ. Κώστα, με εκπέτασμα 2,2 μέτρα και δίχρονο βενζινοκινητήρα




Το Texan λίγο πριν ακουμπήσει το έδαφος για προσγείωση, μετά από μια επιτυχή πτήση




Το μεγάλο CORSAIR του κ. Γιώργου δοκιμάζεται λίγο πριν απογειωθεί. Ήταν εφοδιασμένο με τετράχρονο βενζινοκινητήρα NGH 38 cc, ο οποίος παρουσίασε ορισμένα προβλήματα




Το μεγάλο CORSAIR ενώ απογειώνεται




Το Grumman F8F-Bearcat του κ. Παναγιώτη...




...με δίχρονο βενζινοκινητήρα 35 cc και τετράφυλλη ξύλινη έλικα! Ήταν ολοκαίνουργιο μοντέλλο και είχε έρθει σήμερα για δοκιμές στη μηχανή, τροχιοδρόμηση κλπ. Η παρθενική του πτήση θα γίνει την επόμενη φορά




Το Hawker Hurricane του κ. Δημήτρη. Εκπέτασμα 2,10 μέτρα και δίχρονος βενζινοκινητήρας. Παρατηρείστε πόσο καλό Weathering έχει το μοντέλλο




...και το Hawker Hurricane και πάλι του κ. Κώστα, με τετράχρονο βενζινοκινητήρα SAITO 36 cc, που είχε εκπληκτικό ήχο !




Ο εκπληκτικός FG36, ο τετράχρονος βενζινοκινητήρας της SAITO !




Το ZERO του κ. Παναγιώτη, έτοιμο για απογείωση. Εκπέτασμα περίπου 1,40 μέτρα και δίχρονος κινητήρας .46 της ASP




Ο τελευταίος έλεγχος πριν την πτήση...




...το ZERO μόλις απογειώθηκε...




...μια χαμηλή διέλευση...




...και έτοιμο για προσγείωση, μετά από μια καλή πτήση


Ένα ακόμη ωραίο Σαββατοκύριακο στο Ελληνικό και αναμονή μέχρις ότου το επιτρέψει και πάλι ο καιρός.




Γ. Κ.