Αεροδρόμιο Ελληνικού, Κυριακή 9-11-2014

9-11-2014

Ωραία ημέρα και πολύς κόσμος και σήμερα το απόγευμα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Γνωστοί αερομοντελιστές και πολλά και ωραία μοντέλλα !

Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς ;!


Πολύ ωραίο το απόγευμα της Κυριακής 9-11-2014 στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Και ο κόσμος πολύς, αλλά όλοι πετούσαν με πειθαρχία και προσοχή και δεν σημειώθηκε κανένα δυσάρεστο συμβάν




Από τα πιο εντυπωσιακά -και μεγάλα - μοντέλα, το CORSAIR της BLACK HORSE του Κωνσταντίνου. Είχε εκπέτασμα 2.30 m, βάρος 11 κιλά και 5-κύλινδρη αστεροειδή μηχανή μεθανόλης της ASP, κυβισμού 65 cc.





Το τεράστιο CORSAIR του Κωσταντίνου με εκπέτασμα 2.30 μέτρα και 5-κύλινδρη αστεροειδή μηχανή 65 cc της ASP !





Η 5-κύλινδρη αστεροειδής μηχανή της ASP με δυσκολία φαίνεται πίσω από την Dummy Engine, η οποία εν προκειμένω, καλύτερα θα ήταν να μην υπήρχε για να μην κρύβει την πανέμορφη μηχανή


Ο ήχος της μηχανής ήταν κάτι που δεν μπορούμε να περιγράψουμε με λόγια ή εικόνες! Θα έπρεπε να είστε εκεί απλώς και μόνο για να ακούσετε αυτόν τον ήχο! Ένα σωστό SCALE μοντέλο πρέπει να έχει και την σωστή μηχανή, με τον σωστό ήχο!

Το μοντέλο διέθετε υδραυλικά ανασυρόμενα σκέλη της EUROKIT. Δείτε στην επόμενη εικόνα το δοχείο με το υδραυλικό υγρό, πίσω ακριβώς από το ντεπόζιτο της μηχανής και δίπλα του την υδραυλική αντλία.




Ο Κωνσταντίνος ετοιμάζεται να απογειώσει το τεράστιο CORSAIR


Το CORSAIR σε μια χαμηλή διέλευση

Όπως μας εξήγησε ο Κωνσταντίνος, τα μοντέλα της BLACK HORSE είναι εξ ολοκλήρου ξυλοκατασκευή γι αυτό και είναι κατά πολύ ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα της ESM, τα οποία έχουν πολυεστερική άτρακτο και γι αυτό βγαίνουν πολύ βαρύτερα. Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο, για να ζυγίσουν σωστά τα μοντέλα της ESM και επειδή το πολυεστερικό πίσω μέρος της ατράκτου είναι πολύ βαρύ, χρειάζονται μεγάλο βάρος μπροστά, με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να βγαίνει τελικά πολύ μεγάλο (πάντα σε σύγκριση με τα μοντέλα της BLACK HORSE) και έτσι να μειώνονται οι πτητικές  επιδόσεις.


Στην επόμενη φωτογραφία φαίνεται ένα ακόμη ωραιότατο μοντέλο, πρόκειται για το SPITFIRE της ESM του κ. Δημ. Γιατρά, με εκπέτασμα 2.20 μέτρα και δίχρονο βενζινοκινητήρα 55 cc.

Η ποιότητα κατασκευής του ήταν εξαιρετική, όπως άλλωστε σε όλα τα μοντέλα του κ. Γιατρά.



Ο κ. Δημ. Γιατράς εκκινεί τον 55cc δίχρονο βενζινοκινητήρα του μεγάλου SPITFIRE



...και εδώ ετοιμάζεται να το απογειώσει


Το SPITFIRE πέταξε πολύ καλά, αλλά ο θόρυβος της μηχανής ήταν δυστυχώς εκκωφαντικός και καθόλου SCALE.

Είναι κρίμα να φτιάχνουμε τα μοντέλα μας με την μεγαλύτερη προσοχή, επιμέλεια και υπομονή και κατόπιν, κατά την πτήση, ο θόρυβος της μηχανής να μειώνει το αποτέλεσμα.



Γιώργος Καρασούλας